Kaliteli mi backlink mi?


backlink alırken dikkat etmemiz gereken çok nokta var ,bunlardan bazılarını sizlere aşağıda lisleteyeceğim.umarım faydalı olur.

dava evvel şöyle bir yazı paylaşmıştık ama biraz daha açmak ve yeni kritelerimi belirtmek istedim :)

internet siteleriniz neden yükselmiyor? internet sitelerinizin yükselmeme sebebi aslında şu kalitesiz backlink ve içerikler.forumlarda veya freelance sitelerde çok rastlıyoruz 10 tane google news kayıtlı siteden tanıtım yazısı 100tl diye..100tl'ye kaliteli bir siteden bile tanıtım yazısını zor alırsınız! bırakın 10 siteden almayı...

- moz spam rankı yüksek olan sitelerden kaçının ,aman ha..
- botlar ile uğraşmayı bırakın ,2017 senesindeyiz botları tespit etmek artık eskisine göre çok çok kolay.
- backlink/tanıtım yazısı aldığınız internet sitelerinin domain otoriteleri en az 30 olsun.bu size katkı sağlar ,boş olacağına az olsun öz olsun.
- tanıtım yazısı veya link satın alırken minimum 150-200 adet özgün içeriğe sahip olan internet sitelerini tercih edin.
- link satın alırken en fazla 3 bilemediniz 5 tane çıkışı olan siteleri tercih edin..ne kadar az ise size o kadar fazla düşecektir unutmayın!
- trustrank önemli bir faktör ,trustrank değerleri en az 3/10 olmalıdır.
- anahtar kelimelerinizi doğru seçin ,mümkün olduğunca çok anahtar kelimeye çalışın.

ve son olarak yeniliklere açık olun ,başarılar...

yazımı okuduğuuz için teşekkür ederim ,iyi çalışmalar...

0 yorum:

Yorum Gönder